ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Α:
Τόσον η πρόσκληση όσο και το κείμενο είναι ουσιαστικά παράτυπα και ασύμβατα με τα
προβλεπόμενα στις σχετικές διατάξεις। Και μόνον εξαιτίας αυτού θα πρέπει να κηρυχθεί η συνεδρίαση παράνομη και να ματαιωθεί έως ότου έλθει σωστά το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο
Συνεχίζοντας:
Αν προσπεράσουμε όλα τα ανωτέρω του Πίνακα Α και κάνουμε την παραδοχή ότι καλώς
έχει η πρόσκληση και ότι το υποβληθέν κείμενο είναι αυτό που πρέπει , τότε προχωράμε στην εξέταση του , από πλευράς τήρησης των προβλεπόμενων από τον Νόμο διαδικασιών έως και την στιγμή της έναρξης της συζήτησης του στο Δημοτικό Συμβούλιο επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με το άρθρο 9 της Υπουργικής Απόφασης 18183/02।04.2007 όπως τροποποιήθηκε από την Υπουργική Απόφαση 5694/03.02.2011 , «Για τον έλεγχο νομιμότητας υποβάλλεται στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ, με ευθύνη του Δημάρχου, έκθεση με τις διαδικασίες
κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος, εγκεκριμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο»
δηλαδή η ουσία του ελέγχου Νομιμότητας αφορά την τήρηση ή μη των προβλεπομένων
διαδικασιών.
Αν προσπεράσουμε όλα τα ανωτέρω του Πίνακα Α και κάνουμε την παραδοχή ότι καλώς
έχει η πρόσκληση και ότι το υποβληθέν κείμενο είναι αυτό που πρέπει , τότε προχωράμε στην εξέταση του , από πλευράς τήρησης των προβλεπόμενων από τον Νόμο διαδικασιών έως και την στιγμή της έναρξης της συζήτησης του στο Δημοτικό Συμβούλιο επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με το άρθρο 9 της Υπουργικής Απόφασης 18183/02।04.2007 όπως τροποποιήθηκε από την Υπουργική Απόφαση 5694/03.02.2011 , «Για τον έλεγχο νομιμότητας υποβάλλεται στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ, με ευθύνη του Δημάρχου, έκθεση με τις διαδικασίες
κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος, εγκεκριμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο»
δηλαδή η ουσία του ελέγχου Νομιμότητας αφορά την τήρηση ή μη των προβλεπομένων
διαδικασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου